#1 - AYO HULANDA, BON BINI KÒRSOU! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Quirine Jong - WaarBenJij.nu #1 - AYO HULANDA, BON BINI KÒRSOU! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Quirine Jong - WaarBenJij.nu

#1 - AYO HULANDA, BON BINI KÒRSOU!

Blijf op de hoogte en volg Quirine

11 September 2016 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal!

Zoals de meesten van jullie weten, vertrek ik volgende week maandag naar Curaçao, waar ik 6 maanden zal gaan wonen en werken. Door middel van mijn blog (quirinedejong.waarbenjij.nu) wil ik proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn Antilliaanse avonturen!

Iets wat ik al een aantal jaar wil, is werken met mijn voeten in het zand en dit is dan ook eindelijk realiteit geworden! Mijn nieuwe werkplek is het restaurant Zanzibar, waar ik full time aan de slag ga.

Als je een melding wilt krijgen wanneer ik weer iets nieuws op mijn blog zet, meld je dan aan voor de mailinglijst! (Links, onder het kopje 'Blijf op de hoogte')

Ik heb super veel zin in mijn nieuwe avontuur en kan niet wachten om jullie er over te vertellen!

Liefs, Quirine

• 14 September 2016 - 14:00

Brigitte Van Der Heijden:

Geniet van dit mooie avontuur

• 21 September 2016 - 16:34

0ma De Jong:

Geniet er van en houd je taai, opa en oma