#1 - AYO HULANDA, BON BINI KÒRSOU! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Quirine Jong - WaarBenJij.nu #1 - AYO HULANDA, BON BINI KÒRSOU! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Quirine Jong - WaarBenJij.nu

#1 - AYO HULANDA, BON BINI KÒRSOU!

Blijf op de hoogte en volg Quirine

11 September 2016 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal!

Zoals de meesten van jullie weten, vertrek ik volgende week maandag naar Curaçao, waar ik 6 maanden zal gaan wonen en werken. Door middel van mijn blog (quirinedejong.waarbenjij.nu) wil ik proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn Antilliaanse avonturen!

Iets wat ik al een aantal jaar wil, is werken met mijn voeten in het zand en dit is dan ook eindelijk realiteit geworden! Mijn nieuwe werkplek is het restaurant Zanzibar, waar ik full time aan de slag ga.

Als je een melding wilt krijgen wanneer ik weer iets nieuws op mijn blog zet, meld je dan aan voor de mailinglijst! (Links, onder het kopje 'Blijf op de hoogte')

Ik heb super veel zin in mijn nieuwe avontuur en kan niet wachten om jullie er over te vertellen!

Liefs, Quirine

  • 14 September 2016 - 14:00

    Brigitte Van Der Heijden:

    Geniet van dit mooie avontuur

  • 21 September 2016 - 16:34

    0ma De Jong:

    Geniet er van en houd je taai, opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

CURAÇAO

Een half jaar wonen en werken op Curaçao!

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

#9 - TOERIST OP EIGEN EILAND

15 Januari 2017

#8 - 2017!

28 December 2016

#8 - JAMES BOND, KERST EN VEEL FEESTJES

13 December 2016

#7 - ZIKA VIRUS?

22 November 2016

#6 - HOUSEWARMING
Quirine

Ik woon voor 6 maanden op Curaçao!

Actief sinds 16 Aug. 2016
Verslag gelezen: 1730
Totaal aantal bezoekers 14010

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 Maart 2017

CURAÇAO

Landen bezocht: