#5 - VERHUIZEN, SPLENDID EN DE RADIO - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quirine Jong - WaarBenJij.nu #5 - VERHUIZEN, SPLENDID EN DE RADIO - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quirine Jong - WaarBenJij.nu

#5 - VERHUIZEN, SPLENDID EN DE RADIO

Blijf op de hoogte en volg Quirine

01 November 2016 | Curaçao, Willemstad

Vorige week zondag begon mijn nieuwe week goed! Nadat Marit en ik een heerlijk vrij dagje op het strand hadden doorgebracht, gingen we 's avonds eten met Anouk bij BijBlauw om te vieren dat wij volgende week donderdag gaan verhuizen en met z'n drietjes gaan samen wonen in een heel leuk huis! De verhuizing heeft misschien wel wat uitleg nodig, omdat ik tevreden ben over mijn studio.. Toen ik net een week op het eiland was, kwamen Marit en Anouk (naast vriendinnen ook collega's van Zanzibar) met de vraag of ik misschien interesse had om met z'n drieën te gaan wonen. We zijn toen bij het andere huis gaan kijken en waren gelijk om! Naast dat het natuurlijk heel gezellig is om met twee andere meiden samen te wonen en bijvoorbeeld samen Kerst te vieren, had het huis ook meer voordelen (denk aan een wasmachine, ja die mis ik echt heel erg!) We zijn de dagen samen aan het aftellen en kunnen niet wachten tot wij volgende week donderdag mogen verhuizen!

Afgelopen week was ook de Scheveningse band Splendid op het eiland, omdat zij op vrijdag zouden gaan optreden bij Zanzibar. Toevallig kent Wim een paar bandleden van Splendid uit Nederland, dus het was vanaf maandag een groot feest met z'n allen! Heel leuk, want ik zat in een promotiefilmpje voor het optreden op vrijdag (https://www.facebook.com/ZanzibarCuracao/videos/1146551892047379/).
We hebben de hele week met de band op het strand gechilld en op dinsdagavond zijn we met de hele groep uiteten geweest! Vrijdagmiddag hadden ze twee optredens bij de plaatselijke radio's, Paradise FM en Dolfijn FM. Ik ben meegeweest naar Paradise FM, omdat ik vrijdagavond weer aan het werk moest. Super leuk om zo'n radio-uitzending mee te maken! Vanwege het succes op vrijdagavond, hebben ze op zaterdagavond tijdens Happy Hour weer opgetreden. Zondag was ik gelukkig lekker vrij en hebben we de laatste avond van de band op het eiland goed gevierd tijdens Wet & Wild! Kortom, het was een onvergetelijke week!

Liefs, Quirine

  • 03 November 2016 - 18:27

    Rachel:

    Lieve Quirine,
    Er is bij jou geen saaie dag geweest de afgelopen weken! Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe huis. Bij je volgende post zitten vast foto's van jullie nieuwe stek. Geniet!
    X, mamma

  • 11 November 2016 - 22:33

    Oma Nel:

    Wat een feestneuzen. Zondag hier een beetje feest vanwege mijn verjaardag.
    De familie bij elkaar maar ...zonder Quirine.
    Even slikken, maar jij maakt het goed en dat maakt me blij.
    Benieuwd naar je nieuwe onderkomen.
    Succes en dikke kus van ons,
    Opa en oma

  • 22 November 2016 - 16:05

    Rie:

    Hoe is het in je nieuwe huis?doen jullie alles samen ,of heb je ook een eigen plekje als je even alleen wil zijn?en een wasmachine kan jij helemaal niet missen(grapje) zo te lezen vliegen de weken voor jou voorbij ,al 2 maanden om ,geniet er lekker van , leuk om je verhalen te lezen liefs Rie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

CURAÇAO

Een half jaar wonen en werken op Curaçao!

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

#9 - TOERIST OP EIGEN EILAND

15 Januari 2017

#8 - 2017!

28 December 2016

#8 - JAMES BOND, KERST EN VEEL FEESTJES

13 December 2016

#7 - ZIKA VIRUS?

22 November 2016

#6 - HOUSEWARMING
Quirine

Ik woon voor 6 maanden op Curaçao!

Actief sinds 16 Aug. 2016
Verslag gelezen: 941
Totaal aantal bezoekers 14013

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 Maart 2017

CURAÇAO

Landen bezocht: