#3 - BEZOEKJE AAN DE ARTS, WEGENWACHT EN FEESTJES - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quirine Jong - WaarBenJij.nu #3 - BEZOEKJE AAN DE ARTS, WEGENWACHT EN FEESTJES - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quirine Jong - WaarBenJij.nu

#3 - BEZOEKJE AAN DE ARTS, WEGENWACHT EN FEESTJES

Blijf op de hoogte en volg Quirine

03 Oktober 2016 | Curaçao, Willemstad

Nadat ik zonder kleerscheuren mijn eerste week op Curacao had doorgebracht, vond ik dat het de tweede week tijd was voor wat meer sensatie. Zo gezegd, zo gedaan, want dinsdag had ik mijn eerste kennismaking met een Antilliaanse arts, omdat mijn hoofd moest worden gehecht. Ik ben er achter gekomen dat rotsen koppen niet een heel goed plan is en dat ze niet echt meegeven.
Naast de drie hechtingen in m'n hoofd, waren alleen m'n knieën geschaafd, verder heb ik nergens last van! Woensdag was ik vrij bij Zanzibar en heb ik een dag bij Zapata Flyboard gewerkt. 's Avonds zijn we met een groepje collega's naar Cabana geweest, waar iedere woensdagavond een feest is.

Ik heb niet alleen de Antilliaanse arts ontmoet, ook heb ik de Antilliaanse ANWB leren kennen. Donderdagmiddag stond ik namelijk met een lekke band naast de weg, waarna ik zelf nog eerst met Anouk (een collega en vriendin) heb geprobeerd om de band te verwisselen met wat hulp vanuit Nederland via Facetime. Even later kwam er hulp aan en was de band binnen 10 minuten verwisseld.

Afgelopen week zouden we ook bezoek krijgen van orkaan Matthew en werd iedereen aangeraden om vanaf donderdagavond 9 uur binnen te blijven. Straten zouden blank gaan staan en grote windstoten zouden het eiland overheersen. Als een echte ramptoerist zat ik dus donderdagavond te wachten tot het allemaal zou gebeuren, maar toen er om 11 uur 's avonds nog niks aan de hand was, ben ik maar gaan slapen.
Verder heb ik het hele weekend gewerkt, zondagavond met m'n voeten in het zand gedanst bij Wet&Wild en ben ik vandaag (maandag) lekker vrij!

  • 03 Oktober 2016 - 19:03

    Annelies:

    Hoi Q nou saai is het weer niet haha
    Dit ga je toch niet alle weken doen hè. ..dat trekt je mam niet

  • 03 Oktober 2016 - 19:36

    Tony:

    Klinkt als een top week Q. Veel geleerd over je lichaam dus (rots is harder) en de plaatselijke mensen. Kicken dat flyboarden! Klonk ook als weer een week genoten! Ga zo dooor!

  • 03 Oktober 2016 - 19:57

    Rachel:

    Weer een mooi verhaal! Never a dull moment! X

  • 03 Oktober 2016 - 20:19

    Anja:

    Je maakt het wel spannend, schat ! Goed gedaan met de band en uitkijken met de rotsen ! Dikke kus !!!!!!

  • 03 Oktober 2016 - 23:15

    Oma Nel:

    Lieve schat,
    Doe je wel een beetje rustig aan, ook met keien!
    Ik weet hoe hard de straat is, maar keien, te gek!
    Maar, je redt je wel.
    Leuk die reisverslagen, daar fleuren we van op.
    Kus van ons, je opa en oma

  • 04 Oktober 2016 - 11:22

    AnniePannie:

    Jeetje zeg! Wel echt leuk om dit te lezen Q!! Love youu

  • 04 Oktober 2016 - 11:23

    AnniePannie:

    Oh xxxx Annika

  • 13 Oktober 2016 - 23:19

    Rie:

    Lieve quirine,je maakt wat mee, rustig aan ,wordt het nog spannender?kus op je bolletje liefs Rie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

CURAÇAO

Een half jaar wonen en werken op Curaçao!

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

#9 - TOERIST OP EIGEN EILAND

15 Januari 2017

#8 - 2017!

28 December 2016

#8 - JAMES BOND, KERST EN VEEL FEESTJES

13 December 2016

#7 - ZIKA VIRUS?

22 November 2016

#6 - HOUSEWARMING
Quirine

Ik woon voor 6 maanden op Curaçao!

Actief sinds 16 Aug. 2016
Verslag gelezen: 1641
Totaal aantal bezoekers 14009

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 Maart 2017

CURAÇAO

Landen bezocht: