#4 - CHILLEN OP DE ANTILLEN - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quirine Jong - WaarBenJij.nu #4 - CHILLEN OP DE ANTILLEN - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quirine Jong - WaarBenJij.nu

#4 - CHILLEN OP DE ANTILLEN

Blijf op de hoogte en volg Quirine

18 Oktober 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon nochi!

Het is alweer even geleden dat jullie wat hebben gelezen over mijn avonturen op het eiland. Ik mis vandaag alweer vier weken met veel plezier de Nederlandse regen en ik geniet van de Antilliaanse zon!

De afgelopen weken stonden vooral in het teken van werken en lekker genieten op het strand. In tegenstelling tot twee weken geleden met het gat in mijn hoofd en de ontmoeting met de Antilliaanse ANWB, is er de afgelopen twee weken niet veel gebeurd! Ik heb een paar dagen op het strand gelegen en leuke dingen gedaan met Marit, Anouk en Esmee. Wij concludeerden toen, dat het naar het strand gaan voordat je 's avonds moet werken, ondertussen voor ons een van de normaalste zaken van de wereld is, en dat het heel gek is hoe snel het allemaal went! (Misschien wel een beetje te snel).

Afgelopen woensdag mocht ik de bruiloft van Bert en Lisette (twee kennissen uit Zaandam) bij wonen op het prachtige strandje Cas Abao! Het was echt prachtig! 's Avonds hebben we met alle gasten bij Karakter gegeten, wat ook weer erg gezellig en mooi was.

Afgelopen weekend was een druk feest weekend! Op zaterdagavond was er weer Happy Hour, wat veel mensen trok, omdat er een bekende band van het eiland op trad. Op zondagavond was er een festival bij Zanzibar met enkele Nederlandse artiesten. Ik had moeite om vanochtend mijn ogen open te doen, maar het was wel een erg gezellig weekend! De komende 5 dagen zal ik weer volop aan het werk zijn!

  • 18 Oktober 2016 - 16:10

    Rachel:

    Geniet dushi!

  • 18 Oktober 2016 - 20:18

    Marjolein:

    Wat heerlijk Q, kan niet wachten tot dat ik die kant op kom!!

  • 24 Oktober 2016 - 10:27

    Joost:

    Lieverd, je bent dus echt aan het doen waar je goed in bent! Groot gelijk, geniet maar volop! Kus

  • 29 Oktober 2016 - 18:06

    Rie:

    Zo te lezen,heb je het erg naar je zin, hier is het stil zonder jou ,lekker genieten dikke knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

CURAÇAO

Een half jaar wonen en werken op Curaçao!

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2017

#9 - TOERIST OP EIGEN EILAND

15 Januari 2017

#8 - 2017!

28 December 2016

#8 - JAMES BOND, KERST EN VEEL FEESTJES

13 December 2016

#7 - ZIKA VIRUS?

22 November 2016

#6 - HOUSEWARMING
Quirine

Ik woon voor 6 maanden op Curaçao!

Actief sinds 16 Aug. 2016
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 14012

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 19 Maart 2017

CURAÇAO

Landen bezocht: