#6 - HOUSEWARMING - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quirine Jong - WaarBenJij.nu #6 - HOUSEWARMING - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Quirine Jong - WaarBenJij.nu

#6 - HOUSEWARMING

Blijf op de hoogte en volg Quirine

22 November 2016 | Curaçao, Willemstad

Time literally flies when you are having fun! Ik ben deze week alweer twee maanden op het eiland en het vliegt voorbij! Twee weken geleden zijn we verhuisd naar het nieuwe huis en het bevalt heel goed. Onze eerste avond lagen we met z'n drieën op ons prinsessenbed (we hebben een grote bank op de veranda staan, wat dient voor bed tijdens onze middagdutjes) en concludeerden dat het zo goed voelden nu we met z'n drietjes samen woonden. We hebben alledrie onze eigen kamer en verder twee badkamers, dus genoeg ruimte voor drie meiden! De eerste twee dagen heeft de wasmachine ook overuren gemaakt, we konden niet wachten om onze eerste was te kunnen draaien!

De vrijdag na onze verhuizing hebben we meteen een housewarming gegeven wat erg gezellig was. Heel veel collega's en een aantal buren kwamen ons paleis bekijken en het bleef tot de vroege uurtjes heel gezellig.

Afgelopen vrijdag was er een borrel voor het personeel van TUI op het strand, waar ik aan het werk was. Ik heb toen alles mogen aankleden en ik werd er helemaal gelukkig van! Het is zo leuk om het langzaam aan donker zien te worden en alle kaarsen aan te steken en lampjes aan te doen. (Ik heb een foto bijgevoegd van hoe het er uit zag.)

Op dit moment is het nog heel warm en weinig wind op het eiland, terwijl het rond deze periode door de wind veel koeler zou moeten zijn. Dit maakt het werk soms wel zwaar, maar gelukkig heeft het de afgelopen dagen veel geregend, waardoor het overdag wel weer wat koeler wordt. Wel moet ik eerlijk bekennen dat hoewel het in december heel hectisch zal worden qua werk, ik er wel naar uit kijk om Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw in bikini te kunnen vieren!

• 22 November 2016 - 19:39

Anja:

Goed gedaan, Quirine, dat ziet er heel sfeervol uit op het strand. Wat fijn dat jullie zo'n leuk huis hebben met z'n drieen!
    Heerlijk, Kerst en Oudjaar op het strand, wij hebben het in Brazilie gevierd, heel speciaal....
    Dikke kus, Anja.

• 23 November 2016 - 13:00

Oma En Opa De Jong:

Lieve schat,
    Gisteren gesproken en nu je verhaal op het scherm, kan niet op.
    Wat een ander wereldje gezien de temperatuur en je omgeving.
    Is je huis wel groot genoeg om alle gasten te ontvangen?
    Opgewekte verhalen en een blij gezicht, het gaat goed met je.
    Liefs, dikke kus en tot horens!
    Opa en oma